Ideja, iz katere je nastal SOTER

Vsak dan se srečujemo z več napravami, ki so tudi vedno bolj zmogljive in kompleksne, kar posledično pomeni več pozornosti, navodil, dokumentacije in pregledov, za zagotavljanje varnega delovanja. Klasičen pristop pomeni, da so dokumenti na voljo v fizični obliki, ali v digitalni fizično shranjeni nekje na računalnikih ali strežnikih podjetja, kar pa zelo omejuje dostopnost in preglednost podatkov.

Ideja za SOTER je preprosta – zagotoviti sistem, ki bo omogočil evidenco vseh naprav , inventarja in osebja na enem mestu, omogočil vodenje in planiranje vseh dogodkov, ter osebju podal status naprave v realnem času, vključno z vsemi podatki o napravi(dokumenti, postopki, certifikati, navodila…)
Sistem omogoča tudi podajanje informacij o pravilni uporabi naprav, zahtevani osebni varovalni opremi in usposobljenosti operaterja. Skratka gre za oblačni sistem z virtualno asistenco, ki v vsakem trenutku omogoča dostop do vseh informacij in dokumentacije vsakomur, le z odčitkom QR kode.

Objavite komentar

Vaš e-poštni naslov ne bo objavljen. Označena so obvezna polja *