Kaj SOTER omogoča?
- Pregledno, strukturno razdelitev celotnega podjetja
- Vnos vseh naprav, opreme in zaposlenih, ter kompletnega inventarja v en spletni sistem, ki je na voljo vedno in povsod
- Dostop do vseh podatkov in dokumentov o napravi, vključno z vsemi informacijami, pomembnimi za pravilno in varno uporabo, kot so obvezna osebna varovalna oprema, mesta nevarnosti, obvestila in opozorila, certifikati, zahtevana usposobljenost ali izpit in podobno.
- Dodajanje navodil, pregledov, vzdrževalnih postopkov, listin, certifikatov, servisov, torej poljubnih atributov za vsak posamezni vnos
- Arhiv in evidenco vseh naprav, zaposlenih, inventarja in opreme na enem mestu
- Opominjanje, načrtovanje in organizacijo, ter prikaz posameznih dogodkov povezanih z napravami in zaposlenimi (zdravniški pregledi, servisi, obnovitve certifikatov, naročanje pregledov naprav, tehnične zahteve, poljubno…) in arhiviranje le teh
- Plan pregledov za osebje, naprave in inventar s samodejnim planiranjem, obveščanjem in opozarjanjem skrbnikov, lahko tudi izvajalcev pregledov.
- Opozorila za nevarnosti, predpisano opremo in postopke za ravnanje z napravami
- Vodene procese, delovne ali vzdrževalne za naprave vseh vrst
- Izvedba in evidentiranje vzdrževalnih postopkov in postopkov uporabe, vključno z merjenjem izpadov in obveščanjem skrbnikov naprav oziroma delovodij o izpadu ali ponovnem obratovanju, ko je vzdrževanje zaključeno.
- Popise števcev naprav
- Pregled celotne zgodovine pregledov, dokumentov, vzdrževanj in časovnico posodobitev le teh.
- Modularno zasnovo, za enostavno prilagoditev uporabnika, ne glede na velikost podjetja ali vrsto dejavnosti
SOTER poskrbi, da je delo brez skrbi.