Kaj SOTER omogoča?

  • Pregledno, strukturno razdelitev celotnega podjetja
  • Vnos vseh naprav, opreme in zaposlenih, ter kompletnega inventarja v en spletni sistem, ki je na voljo vedno in povsod
  • Dostop do vseh podatkov in dokumentov o napravi, vključno z vsemi informacijami, pomembnimi za pravilno in varno uporabo, kot so obvezna osebna varovalna oprema, mesta nevarnosti, obvestila in opozorila, certifikati, zahtevana usposobljenost ali izpit in podobno.
  • Dodajanje navodil, pregledov, vzdrževalnih postopkov, listin, certifikatov, servisov, torej poljubnih atributov za vsak posamezni vnos
  • Arhiv in evidenco vseh naprav, zaposlenih, inventarja in opreme na enem mestu
  • Opominjanje, načrtovanje in organizacijo, ter prikaz posameznih dogodkov povezanih z napravami in zaposlenimi (zdravniški pregledi, servisi, obnovitve certifikatov, naročanje pregledov naprav, tehnične zahteve, poljubno…) in arhiviranje le teh
  • Plan pregledov za osebje, naprave in inventar s samodejnim planiranjem, obveščanjem in opozarjanjem skrbnikov, lahko tudi izvajalcev pregledov.
  • Opozorila za nevarnosti, predpisano opremo in postopke za ravnanje z napravami
  • Vodene procese, delovne ali vzdrževalne za naprave vseh vrst
  • Izvedba in evidentiranje vzdrževalnih postopkov in postopkov uporabe, vključno z merjenjem izpadov in obveščanjem skrbnikov naprav oziroma delovodij o izpadu ali ponovnem obratovanju, ko je vzdrževanje zaključeno.
  • Popise števcev naprav
  • Pregled celotne zgodovine pregledov, dokumentov, vzdrževanj in časovnico posodobitev le teh.
  • Modularno zasnovo, za enostavno prilagoditev uporabnika, ne glede na velikost podjetja ali vrsto dejavnosti

SOTER poskrbi, da je delo brez skrbi.

Objavite komentar

Vaš e-poštni naslov ne bo objavljen. Označena so obvezna polja *